Auditpont Ügyfélkapu

Online ügyfélkapu cége számviteli / adózási / bérügyi információhoz

Auditpont könyvelési / bérügyi Ügyfélkapu

Az Auditpont ügyfélkapu-n keresztül érhetik el ügyfeleink  a cégük könyvelésével, bérügyeivel kapcsolatos összes számviteli, bevallási, fizetési, munkaerő adminisztrációs információt.

Az ügyfélkapu továbbá biztosítja, a feldolgozandó bizonylatok feltöltésének lehetőségét, valamint a transzparens és nyomon követhető kommunikációt szolgáltatásainkkal kapcsolatosan.

 

Az Auditpont ügyfélkapu főbb funkciói:

Könyvelési, bérügyi dokumentumok

  • a céggel kapcsolatos összes benyújtott adóbevallás, beszámolók, egyéb beadványok elérhetők és letölthetők;
  • az összes bérügyi dokumentum (havi fizetési jegyzékek, munkavállalók adatai, szerződései, bérügyi bevallások, stb )  elérhetők és letölthetők;
  • ügyfeleinknek lehetőségük van a maguk által szkennelt könyvelési, bérügyi, egyéb bizonylatokat elektronikus formában feltölteni, a feltöltött bizonylatokat algoritmusaink rendszerezik és PDF dokumentumokat készítenek
  • a könyvelés összes bizonylata (számlák, bankkivonatok, egyéb bizonylatok) szkennelt formában elérhető kereshető és letölthető (a fizikailag hozzánk eljuttatott bizonylatokat szkenneljük, vagy ügyfeleink szkennelik és töltik fel ügyfélkapun keresztül szerverünkre) ;
  • mobil ügyfélkapunkon, vagy mobil applikációnkon keresztül akár mobiltelefonjukkal elkészíthetik a képeket bizonylataikról, és egyből feltölthetik az ügyélkapun keresztül;
  • az ügyfélkapura feltöltött bizonylatok auditpont real-time könyvelés esetén akár pár perc alatt bekerülnek könyvelésükbe, és így az ügyfélkapun a legfrissebb könyvelési listák, adatok elérhetők, letölthetők;

 

Számviteli jelentések, vezetői irányítópult

  • Akár naprakész, vagy real-time számviteli, pénzügyi jelentések lekérdezése, nyomtatása, exportálása;
  • A legfontosabb jelentések, amelyek elérhetők:
    • Főkönyvi kivonat
    • Főkönyvi számlák részletes jelentése (főkönyvi karton)
    • Eredménykimutatás (havi, negyedéves, éves bontásban)
    • Áfa analitikák
    • Vevők és szállítók analitikája (rendezetlen számlák jelentése)
  • Ügyfeleink igénye szerint további automatikus jelentéseket tudunk programozni.

 

 

 

Kommunikáció

  • teljes kommunikációs felület, melyben a szolgáltatásokkal, számviteli, bérügyi adatokkal kapcsolatosan kezdeményezhet az ügyfél, illetve Auditpont üzeneteket. Az üzenetek státusza (pl. hogy kinél vár megválaszolásra éppen az üzenet)  mindvégig transzparensen követhető;
  • az adókról, adóelőlegekről és egyéb fizetési kötelezettségek összegéről a fizetési határidővel és banki adatokkal együtt az utalandó banki tételek jól strukturáltan megtekinthetők és letölthetők,
  • minden üzenetről, utalandó tételekről email üzenetben is értesül az ügyfél;

 

 

Bérügy

  • az adott cég alkalmazottainak alapadatai, munkaügyi iratai/adatai, szerződései alkalmazottanként elérhetők, letölthetők;
  • a cég teljes fizetési struktúrája (alkalmazottak bérei, munkaideje , stb) áttekintő formájában elérhető, letölthető;

Több cég együttes kezelése, hozzáférési jogok szabályozása

  • egy felhasználóhoz több cég is kapcsolható, így bejelentkezés után egy felületen érhető el mindegyik felügyelt céggel kapcsolatos információ, egyéb funkció;
  • felhasználónkénti hozzáférési jogok beállításának lehetősége. (pl. szabályozható, hogy egy ügyfél egy felhasználója hozzáférhet-e a bérügyi adatokhoz is, vagy csak a könyveléshez);

További lehetőségek:

  • Egyedi riportok kialakítása: amennyiben cégüknek egyedi számviteli jelentésekre van szüksége, igény szerint kialakítjuk ezeket, és Önök bármikor lekérdezhetik egyedi riportjaikat a legfrissebb számviteli adatok alapján.
  • Real time könyvelés: amennyiben Önöknek fontos, hogy számviteli bizonylataik, adataik azonnal bekerüljenek könyvelésükbe, és így valós időben informálódhassanak cégük pénzügyeiről.
Kérjen Demo hozzáférést és tapasztalja meg milyen kényelmesen intézheti ezentúl könyvelését.